top of page
  • Obrázek autoraPetra

Vitajte...

...na mojej stránke o knihách (ok,..to je možno trochu nadnesené, ale nevadí).

Moje meno je Petra a okamihy, ktoré som strávila s knihou v ruke sa takmer nedajú spočítať. Knihy sú so mnou všade. Doslova. V práci (milujem prácu v kníhkupectve - schválne ako dlho vám bude trvať kým zistíte v ktorom), doma, na turistike, na rôznych výletoch a na rôznych akciách (to možno vyzerá trošku divne... ale väčšinou sa stretávam s ľuďmi, ktorým to vôbec nepripadá čudne. Chvalabohu.). Ale najlepšie miesto na čítanie je pre mňa vaňa. Krásne dve hodinky (+/-) ničím nerušeného nazerania do životov knižných postáv.

Nechcem povedať, že by som sem písala nejaké objektívne, či nebodaj fundované, recenzie na knihy. To by som sa trochu preceňovala. Ale rada sa podelím o svoj vlastný subjektívny pohľad na knižky rôznych žánrov. Budú tu novinky, ale aj staršie tituly, ktoré ma aj pri opätovnom čítaní vtiahnu práve tak, akoby som ich čítala prvý krát. Milujem čítať knihy znovu a znovu, pretože vždy v nej nájdem čosi nové.

Čítam rôzne žánre, takže aj po tejto stránke to tu bude pestré (ale rovno priznávam, že prevažovať bude romantika... holt číta sa jednoduchšie a rýchlejšie ako zložité prípady zločineckých géniov, alebo zamotané fantasy ságy). Nebránim sa komunikácii ani diskusiám o knižkách (ak ste náhodou čítali tie isté čo ja... naopak to ocením).

Popravde si myslím, že okrem čítania toho zase až tak veľa neviem, ale čítanie ma baví (o tom tak trochu svedčí aj frekvencia čítania, väčšinou je to tak 1 kniha/1 deň)... tak hádam to bude aj vidieť.


Moja maličkosť

Petra


P.S.: Trochu často používam tri bodky, a komentáre v zátvorkách... to len aby ste vedeli, že o tom viem, a že je to úmysel (áno, sú ľudia, ktorým to celkom vadí...)

3 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše

Comments


Příspěvek: Blog2_Post
bottom of page